ידיעון תשע"ג

הפקולטה למדעי החברה ע"ש גרשון גורדון

מועדי בחינות

א.

מוצעים שני מועדי בחינה, מועד א' ומועד ב'. החוג ממליץ לכל התלמידים לגשת למועד א'. (לתשומת לבכם, ישנה סבירות גבוהה שמועדי ב' של הבחינות ייקבעו לזמן חופף לתאריך בחינות של שנים אחרות. יש לקחת זאת בחשבון בתכנון לוח הבחינות).

ב.

מועד ב'
רשאים לגשת למועד ב' מי שלא ניגשו למועד א', מי שנכשלו במועד א', או מי שרוצים לשפר ציון חיובי של מועד א'. בכל מקרה הציון האחרון הוא הציון הקובע.
תלמידים המעוניינים לגשת למועד ב' כדי לשפר ציון, יירשמו דרך האינטרנט ב"מידע אישי לתלמיד".

ג.

מועד נוסף בגין שירות מילואים
תלמידים הזכאים למועד נוסף/מיוחד בגין שירות מילואים יגישו את הבקשה למועד זה למזכירות ביה"ס, לגב' נדיבה קרקובר.

ד.

בחינת פטור בסטטיסטיקה
קיימות שתי בחינות פטור מסטטיסטיקה המיועדות לתלמידים שעברו בהצלחה קורסים בסטטיסטיקה: פטור מסטטיסטיקה א' ו-ב', ופטור מסטטיסטיקה א' בלבד. תלמיד שסיים בהצלחה קורס/ים בנושא סטטיסטיקה תיאורית והיסקית בהיקף של 6 ש"ס לפחות, עומד בקריטריונים לגשת לבחינת הפטור מסטטיסטיקה א' ו-ב'. תלמיד שסיים בהצלחה קורס בנושא הסתברות, סטטיסטיקה תיאורית ומבחן Z, עומד בקריטריונים לגשת לבחינת הפטור מסטטיסטיקה א' בלבד. יש לקבל את אישור המרצה בכדי להיבחן. כל תלמיד רשאי לגשת רק לבחינת פטור אחת. את בחינת הפטור יש לעבור בציון 75 לפחות.  אם התלמיד עבר את הבחינה, ציונו יוזן ויכנס לשקלול ממוצע התואר. לא קיים מועד ב' לבחינות. תלמיד שנכשל בבחינת פטור או שלא ניגש אליה בתחילת השנה הראשונה, חייב ללמוד את הקורס המלא בשנה א'.
תלמידי שנה א' ותלמידי השלמות שקיבלו פטור מסטטיסטיקה א' יוכלו להירשם לקורסים שיטות מחקר (בכפוף לאישור המרצה) וניתוח שונות ויישומי מחשב.